Legion Bialego Orla

Neverendless-wow , Polska Gildia " Legion Bialego Orla "

#1 2010-05-16 21:51:02

Shunk

Administrator

Punktów :   

Mage

Magowie nie mają sobie równych w zadawaniu masowych obrażeń z dystansu. Magowi potrafią również zwiększać magiczne umiejętności sojuszników, towrzyć 'prowiant', a nawet przywoływać magiczne portale do różnych miast, takich jak Orgrimmar, Thunder Bluff, Silermoon, Undercity- w przypadku Hordy, oraz Stormwind, Darnassus, Exodar, Ironforge- w przypadku Alliantów. Są także miasta neutralne, dla obydwu frakcji, takie jak Dalaran i Shattrath.
Nie jest do klasa uniwersalna, jednak są to jedni z najlepszych DPSów.
W ich arsenał wchodzą potężne zaklęcia, spowolnienia, polimorfie oraz frost novy, które bez problemu zatrzymają przeciwnika w miejscu.

Magowie mają wiele plusów, do których zaliczamy m.in.:
- bardzo efektywne w niszczeniuu wielu przeciwników naraz czary AoE (czyli takie, które zadają masowe obrażenia na wielu przeciwnikach naraz);
- dość dobze radzi sobie w ucieczce poprzez czary takie jak Blink, Frost Nova, Ice Armor oraz Invisibily;
- może tworzyć portale do najważniejszych miast;
- ich zaklęcie polimorfii skutecznie odcina wroga od walki;

Tak, jak i inne klasy, magowie posiadają również minusy:
- mogą nosić tylko zbroję cloth, czyli ma strasznie mały armor;
- nie jest uzdolniony w tzw. close-combat, czyli w walce wręcz na mały dystans;
- nie posiada żadnej umiejętności leczącej;

Maga można zrobić aż w 6 rasach, z czego trzy rasy należą do Hordy i są to Trolle, Blood Elfy i Undead. U Alliantów natomiast magiem może być Human, Gnome i Draenei.

Mage, tak jak i każda inna klasa, posiada 3 drzewka talentów, tj. Arcane, Fire i Frost. Moim zdaniem talenty Arcane są najlepsze, jednak na pvp trzeba naprawdę ogarniać, by przetrwać. Także polecam jednak Frost, gdyż klasy bijące z broni[np. paladyn lub warrior] nie dzadzą sobie rady z dobrym magiem frost .

NAJLEPSZE GEMY DLA MAGA:
-meta: [Ember Skyflare Diamond] (+25 Spell Power and +2% Intellect)
          [Chaotic Skyflare Diamond] (+21 Critical Strike Rating and 3% Increased Critical Damage)

-red: [Runed Cardinal Ruby] (+23 Spell Power)

-purple: [Glowing Dreadstone] (+12 Spell Power and +15 Stamina)

-yellow: [Quick King's Amber] (+20 Haste Rating)

NAJLEPSZE GLYPHY DLA MAGA:
a) arcane: Glyph of Arcane Missiles- Increases the critical strike damage bonus of Arcane Missiles by 25%
                Glyph of Arcane Barrage- Reduces the mana cost of Arcane Barrage by 20%.
                Glyph of Blink- Increases the distance you travel with the Blink spell by 5 yards.

Glyph of Slow Fall- Your Slow Fall spell no longer requires a reagent.
                Glyph of Arcane Intellect- Reduces the mana cost of your Arcane Intellect and Arcane Brilliance spells by 50%.
                Glyph of the Penguin- Your Polymorph: Sheep spell polymorphs the target into a penguin instead. xD

b) frost: Glyph of Frost Nova- Your Frost Nova targets can take an additional 20% damage before the Frost Nova effect automatically breaks.
            Glyph of Frostbolt- Increases the damage dealt by Frostbolt by 5%, but removes the slowing effect.
            Glyph of Ice Block- Your Frost Nova cooldown is now reset every time you use Ice Block.

Glyph of Frost Ward- You have an additional 5% chance to reflect Frost spells while your Frost Ward is active.
            Glyph of Frost Armor- Increases the duration of your Frost Armor and Ice Armor spells by 30 min.
            Glyph of the Penguin- Your Polymorph: Sheep spell polymorphs the target into a penguin instead. xD

c) fire: Glyph of Fire Blast- Increases the critical strike chance of Fire Blast by 50% when the target is stunned or incapacitated.
          Glyph of Scorch- Increases the damage of your Scorch spell by 20%.
          Glyph of Blink- Increases the distance you travel with the Blink spell by 5 yards.

Glyph of Fire Ward-  You have an additional 5% chance to reflect Fire spells while your Fire Ward is active.

NAJLEPSZE ENCHANTY DLA MAGA:

-Head +29 spell power + resilience rating
-Shoulders +70 spell power +15 crit rating (tylko dla inskrypcjonerów)
                 +30 stamina +15 resilience rating (dostępne dla wszystkich)
-Chest +275 Health
           lub +10 all stats
-Wrist +30 spell power
-Hand +28 spell power
-Legs +50 spell power +30 stamina
-Feet +22 stamina
-Weapon +63 spell power
              +81 spell power

Stopka forum

RSS