Legion Bialego Orla

Neverendless-wow , Polska Gildia " Legion Bialego Orla "


  • Index
  •  » Forum
  •  » REgulamin korzystania z forum :)

#1 2010-05-17 07:57:04

Prodmg

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-16
Posty: 6
Punktów :   

REgulamin korzystania z forum :)

§ I. Postanowienia ogólne.
1. Administratorzy i moderatorzy mają zawsze rację.
2. Rejestracja.
Rejestracja na forum jest obowiązkiem każdego klanowicza. Zabrania się nazw kont obraźliwych oraz wulgarnych. Każdy użytkownik może posiadać TYLKO 1 konto - chcesz zmienić nicka to skontaktuj się z Administratorem a nie zakładaj nowe konto.

3. Treść wiadomości.
Na forum wypowiadamy się z szacunkiem w stosunku do pozostałych użytkowników, a także z należytą kulturą wypowiedzi.

4. Niedozwolone są w postach/tematach/PW/tytułach/avatarach,podpisach/nickach treści:

* pornograficzne tudzież erotyczne
* wulgarne lub obrażające innych użytkowników forum
* niezgodne z prawem
* ukazujące przemoc, zachęcające do agresji i nienawiści
* prowokacyjne, naruszające powszechne zasady życia społecznego
* reklamujące inne klany

W przypadku wulgaryzmów i inwektyw zachowanie takie będzie traktowane jako obraza.

5. Tematy:
- nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości
- temat zamieszczamy w odpowiednim do tego dziale
- nie zakładamy tematu w przypadku, gdy istnieje podobny

W przeciwnym wypadku temat zostanie usunięty lub przeniesiony.

6. Posty:
- staramy się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii oraz gramatyki (nagminne łamanie zasad poprawnej pisowni języka polskiego będzie karane ostrzeżeniem a w ostateczności zakazem pisania na forum)
- posty odbiegające od tematu będą usuwane
- nie nadużywamy pogrubienia, koloru, kursywy, przekreślenia oraz opcji powiększania tekstu, te opcje służą do zaznaczenia ważniejszych informacji w tekście.
- zabronione jest pisanie postów jeden pod drugim
- cytując czyjś tekst pamiętajmy o podaniu źródła
- kolor czerwony jest zarezerwowany dla Administratorów i Moderatorów
Sprawy, których nie reguluje regulamin będą rozstrzygać administratorzy.
7. Maksymalny rozmiar avatara, emblematu to 180x180 pikseli. Unikniemy w ten sposób "rozjeżdżania" się strony.
8. Jeżeli któryś z tych punktów sprawił, że masz wątpliwości to patrz punkt pierwszy 

§ II. Prawa i obowiązki Moderatorów.
1. Moderatorzy posiadają wszystkie uprawnienia Użytkowników oraz Gości.
2. Moderatorzy mają prawo kasowania i moderowania komentarzy Użytkowników.
3. Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać regulamin w sposób szczególnie rygorystyczny, ponieważ ich zadaniem jest dawać przykład innym użytkownikom.
4. Moderatorzy mają obowiązek czuwać nad porządkiem panującym na Forum oraz interesować się publikowanymi treściami intensywniej niż zwykli użytkownicy.
5. Moderatorzy powinni służyć radą i pomocą niedoświadczonym użytkownikom.
6. Moderatorzy mają pierwszeństwo przy kontaktach z Administratorem, a ich opinie są szczególnie brane pod uwagę przy wprowadzaniu zmian na forum.
7. Moderatorzy nie powinni nadużywać swojej władzy.
8. Moderatorzy powinni ściśle współpracować z Administratorem i podporządkowywać się jego decyzjom.
9. Moderatorzy nie mają obowiązku publicznego informowania o zastosowaniu sankcji ani tłumaczenia się z podjętych działań, powinni jednak rzetelnie odpowiadać na prywatne wiadomości wysyłane do nich w sprawach dotyczących ich działań na Forum.
10. O tym, kto zostanie Moderatorem, decyduje Administrator.

§ III. Prawa i obowiązki Administratorów.
1. Administrator Forum podejmuje decyzje samodzielnie.
2. Administrator posiada najwyższe uprawnienia na Forum w tym wszelkie uprawnienia użytkowników i moderatorów.
3. Administrator ma prawo zablokować wybranym użytkownikom dostęp do Forum ze względu na naruszanie regulaminu.
4. Administrator może zmieniać skład grup użytkowników, w szczególności moderatorów.
5. Administrator może dowolnie modyfikować strukturę całego Forum, w szczególności tworzyć nowe kategorie, zmieniać wygląd oraz rozszerzać jego funkcjonalności.
6. Administrator ma obowiązek informować o swoich posunięciach wpływających na funkcjonowanie Forum wszystkich Użytkowników.
7. Administrator powinien starać się podnosić komfort i ułatwiać użytkownikom korzystanie z Forum.

§ IV. Odpowiedzialność.
1. Administracja forum gildii LBO nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.

Offline

 
  • Index
  •  » Forum
  •  » REgulamin korzystania z forum :)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mafiaczarnylotos.pun.pl www.mibmwnt.pun.pl www.chomiki-pbf.pun.pl www.a7x.pun.pl www.chaotic-game.pun.pl